카테고리

일반호스팅 일시정지 5

일반호스팅 관련 일시정지 자주하는 질문

게시물

 Do I get an Invoice?

Every time you buy a product , we will email you an Invoice. You can download PDF as...

 Do I have to pay for paypal fees?

No unless we have asked you to do so depending on a special or customized request.  Also there...

 Do not remember how I paid my last invoice by paypal or bank transfer!

1. Login to our client area.2. click on "Invoices" menu3. Find your last invoice you paid and...

 Even though I made payment your invoice say "unpaid" (paypal under review) Flag

If paid by paypal :Some times Paypal does not clear the payment. When we login to paypal account...

 How can I find out if I have paypal subscription with you?

This link might help...

 How much discount will you give multiple VPS/VDS?

( For Resellers only. You must be verified by our company as a reseller. If you are not a...

 I am not Receiving Billing E-Mails & Statements

It seems your billing contact e-mail on file with us is not valid. Please update your e-mail...

 I did not make full payment, There is an unpaid balance in my invoice what shall I do?

If you accidentally or for any reason did not pay the invoice in full. ( for example due to bank...

 I do not have paypal account can I pay by credit card?

If a separate credit card payment option is not available in our order page please note you can...

 I have not received an email with instructions on validating my account

More than likely, your email server ate it. One common reason, especially with hotmail.com and...

 I have some money in my credit how to pay invoices from it?

Please login to the client area and view your invoice. If you do have credits and you can use it...

 I might take a long trip can I add funds so that my service is not expired?

  Yes, if you are away for a long time we recommend you do so. go to our billing center...

 I paid by credit card but my invoice has not been marked Paid yet.

If still your invoice is not marked paid please contact your credit card company and provide the...

 Paying by credit card?

When you choose to pay by credit card we need to verify your cell phone number. While you are...

 Paypal subscription still keeps paying to your company even though I unsubscribed before

A billing software doesn't initiate a payment request to Paypal with either once off or...

 What happens if I do not pay by the due date?

Please always pay at least 1 day before due date. If an invoice is not paid in full on the due...

 What to do if I made an overpayment?

If you think you have made an overpayment through paypal multiple subscription or manually you do...

 When will I receive my Invoice?

It depends on your Service. Is it a manual set up or Automatic setup. When you sign up with us...

 Will I be notified for the hosting or other service renewal?

Yes. Our client billing system automatically notifies you more than once just make sure that our...

 pro-rata요금이 뭡니까?

당사가 제공하는 일부 서비스는 pro-rata(일정비율)요금 방식으로 결제됩니다. 예를들어 4월5일에 서비스 시작한 경우.매달 1일을 정산일로 한다면(5월1일을...

 결제 영수증이 발행되나요?

네. 결제시 영수증이 이메일 및 PDF형식으로 발송되며 모든 내용을 온라인으로 확인 가능합니다. 세금계산서 또한 신청시 자동 및 수동으로 발송되며 이메일로 받으실 수 있습니다.

 결제주기를 변경하고 싶은데 어떻게 해야 되나요?

온라인으로 상담문의를 해주시기 바랍니다. 확인후 결제주기를 변경해드리고 입금해야할 잔액이 있는 경우 자동으로 인보이스에 기재됩니다.

 기밀유지협약이 필요할 경우

인터넷브라더스 기밀유지협약 (NDA)기밀유지협약계약이 필요할 경우 연락주시면 관련 계약서를 발송해 드리겠습니다. 고객결제관리센터에 계정을 만드시고 사업자등록증을 보내주셔야 합니다.

 다음결제 주기에 자동으로 결제되나요?

고객님께서 신용카드, 페이팔 등에 자동정기결제를 신청하신 경우 매월 진행됩니다. 자동정기결제 신청여부 확인을 위해 신용카드 회사나 페이팔에서 확인가능합니다. 추가적인...

 달러로 지불해야 되나요? 원화로 지불해야 되나요?

무슨 서비스를 주문하느냐에 따라 달라질 수 있습니다. 국내 회사인 경우 보통 원화로 지불하시면 됩니다.

 비용을 지불했는데 아직 서버가 중지된 상태입니다.

1. 미지불로 정지된 상태인경우 결제확인이 되는즉시 자동으로 연결되지만 일부 서비스는 서버를 수동으로 연결해야 하기때문에 6시간정도 소요될 수 있습니다. 2. 미납연체금을...

 세금계산서 신청방법

기존 고객이라면 고객관리센터에서 세금계산서 신청을 하실 수 있습니다. 일반적으로 평일 영업일에 세금계산서를 발급해드립니다. 세금계산서관련 정보를  보내주시기 바랍니다....

 여러개의 서비스 결제날짜를 한날짜로 통일하고 싶습니다.

당사를 통해 받고 있는 여러서비스의 결제날짜가 달라서 번거로우신 경우 같은 날짜로 통일시킬수 있는지는 먼저 검토후 가능여부를 말씀드릴 수 있습니다. 일부 불가능한 서비스가...

 인보이스에 결제금액이 “0”으로 표시되어 있습니다.

고객님께서 받으신 인보이스에 결제금액이 “0”으로 표시되어 있는 경우는 예치금에서 이미 지불되었다는 의미입니다. 고객결제관리센터에 로그인하셔서 인보이스에 기재되어 있는 내용을...

 인증 SMS를 받지 못했습니다.

해외에 계신 고객은 때때로 sms를 받지 못하실 경우가 있습니다. 당사가 여러 경로로 sms를 보내드릴 수 있으니 연락주시기 바랍니다. 다시 발송해 드리겠습니다.

 자동정기결제를 어떻게 신청해야 하나요?

신용카드 및 페이팔 결제로 인보이스가 발행되었을 때 인보이스 상단에 정기결제 링크가 기재되어 있습니다. 어떤 결제방법을 선택하느냐에 따라 기재된 문구가 다를 수 있으니...

 정산관리 등 담당자 이메일을 따로 추가하려면 어떻게 해야 하나요?

고객결제관리센터에 로그인하시고 메뉴-새연락처를 클릭하십시오. 담당자의 자세한 정보를 입력하시고 권한을 주시면 됩니다.

 중복입금 했을 경우 어떻게 처리되나요?

고객님께서 추가로 입금하신 경우 결제금액이 자동으로 예치금에 적립되고 다음 인보이스에 적용됩니다. 해당내용은 고객결제관리센터 상단부분 알림을 클릭하시면 확인하실 수 있습니다.

 처음에 결제를 원화로 했는데 달러로 결제하고 싶어요.

한번 원화로 결제를 하셨다면 계정자체가 원화로 지정이 되기 때문에 직접 변경은 어렵습니다. 고객결제관리센터로 연락주시기 바랍니다.