I might take a long trip can I add funds so that my service is not expired?

 

Yes, if you are away for a long time we recommend you do so. go to our billing center jafarnet.com/clients and login you will have an option to add funds
Because of some software limitation It is possible that you are not able to add funds to your account in this case please contact our billing department and we will issue you an invoice to pay.

 

  • 10 명의 사용자들이 도움을 받았습니다.
답변이 도움 되었습니까?

관련 글

I have some money in my credit how to pay invoices from it?

Please login to the client area and view your invoice. If you do have credits and you can use it...

다음결제 주기에 자동으로 결제되나요?

고객님께서 신용카드, 페이팔 등에 자동정기결제를 신청하신 경우 매월 진행됩니다. 자동정기결제 신청여부 확인을 위해 신용카드 회사나 페이팔에서 확인가능합니다. 추가적인...

정산관리 등 담당자 이메일을 따로 추가하려면 어떻게 해야 하나요?

고객결제관리센터에 로그인하시고 메뉴-새연락처를 클릭하십시오. 담당자의 자세한 정보를 입력하시고 권한을 주시면 됩니다.

기밀유지협약이 필요할 경우

인터넷브라더스 기밀유지협약 (NDA)기밀유지협약계약이 필요할 경우 연락주시면 관련 계약서를 발송해 드리겠습니다. 고객결제관리센터에 계정을 만드시고 사업자등록증을 보내주셔야 합니다.

I have not received an email with instructions on validating my account

More than likely, your email server ate it. One common reason, especially with hotmail.com and...